תכף מחליפים צד בתקליט, חצי חופש מאחורינו, הכבישים ריקים, נראה שכולם או בדרך לחופש או בדיוק חזרו, חם והכל מאוד מנומנם, אבל דווקא שיווקית זה זמן להתעורר, עוד שבועיים טו' באב, עונת החתונות ואז מרוץ לתוך החגים. עכשיו זה הזמן להתחיל לתכנן קדימה. אז קדימה.

בפוסט הקודם דיברנו על איך משווקים לפי שיטת השיווק מבוסס עיתוי (OBM), גם החודש נעשה את אותו הדבר – עכשיו סוף יולי – וזה הזמן להסתכל קדימה למה אוגוסט מזמן לנו. כמו ביולי, גם פה אין חגים – אבל יש הרבה ימים ומועדים שרלוונטים לנו, למעצבי העוגות. יום האבטיח הוא יום טוב להעלות עוגות אבטיחיות, ובכלל עוגות שקשורות לאבטיח – נגיד ים, חוף… או אולי בכלל יש לך עוגיות פלחי אבטיח מדליקות? יום עוגת הספוג הוא יום מעולה לתת את המתכון המנצח שלך לעוגת ספוג ולהעלות בסטורי תיבת שאלות על עוגות ספוג. יום פאי מרנג הלימון די מדבר בזכות עצמו, אבל יום הארטיק למשל יכול לקבל ספין ולהיות אצלך יום הקייקפופ!

בנוסף יש לנו החודש את ט' באב שבו הייתי ממליצה דווקא להוריד פעילות הקשורה לאוכל, ולשתף יותר תוכן אישי, לעומת זאת מיד אחריו כדי להתחיל לשווק במרץ את מארזי טו' באב, ומיד אחריו – לא יאומן, אבל צריך כבר להתחיל לחשוב על החגים.
מחכה לראות איזה יום את תבחרי. אני כבר ממש סקרנית.
ליהי